خبرگزاری کار ایران

طی هفت ماه نخست سال ۹۷ انجام شد؛

ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰ مددجوی البرزی

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۹۰۸

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز، گفت: بیش از دویست مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان البرز با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در مسیر ایجاد فرصت شغلی و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، شاهین رضایی با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط لازم برای حرکت مددجویان در مسیر کسب استقلال اقتصادی در جمع خبرنگاران، گفت: ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای، مشاوره و راهنمایی شغلی، معرفی به مراکز کاریابی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و نظارت پس از اجرای طرح‌های خودکفایی پنج رکن اصلی فعالیت‌های بخش اشتغال کمیته امداد را تشکیل می‌دهد.

وی توانمندسازی خانوارهای مددجو و خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد را مهم‌ترین هدف کمیته امداد عنوان کرد و افزود: بیش از دویست مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان البرز با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در مسیر ایجاد فرصت شغلی و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال قرار گرفتند.

رضایی، آموزش‌های مهارتی را پیش‌نیاز اشتغال دانست و گفت: مددجویان فاقد مهارت دوره‌های آموزشی را در مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای و همچنین در قالب استادشاگردی در کارگاه‌های کوچک می‌گذرانند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کارشناسان اشتغال پس از اجرای طرح‌های خودکفایی‌به‌طور مستمر بر نحوه‌عملکرد مددجویان مجری‌طرح نظارت‌می‌کنند،یادآورشد:تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد تا سقف بیست میلیون تومان با تنوع حدود یکصد شغل و از سوی بانک‌ها و صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز