خبرگزاری کار ایران

در هفت‌ماه نخست سال ۹۷ انجام شد؛

واریز ۳۰ میلیارد تومان کمک‌معیشت به‌حساب مددجویان البرزی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۸۲

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: رقمی معادل سی میلیارد تومان به‌حساب بیش از بیست هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز واریز شد.

به گزارش ایلنا، محمّد محمّدی‌فرد با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌معیشت و یارانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت هم‌زمان و ماهانه واریز می‌شود در جمع خبرنگاران، گفت: خانوارهای مددجو علاوه بر مبالغ مستمری ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز از خدمات کمیته‌امداد بهره‌مند هستند.

 وی با اعلام اینکه مبالغ واریزی کمک‌معیشت و یارانه از اعتبار دولتی تأمین ‌شده، افزود: رقمی معادل سی میلیارد تومان به‌حساب بیش از بیست هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز واریز شد.

محمّدی فرد مجموع مبالغ کمک‌ معیشت و یارانه واریزی به‌حساب خانوارهای مددجو در هفت ماه نخست سال را بدین ترتیب عنوان کرد: خانوارهای یک‌نفره از ابتدای سال تاکنون یک‌میلیون و ۴۴۲ هزارتومان، دونفره دو میلیون و ۵۶۲ هزارتومان، سه‌نفره سه میلیون و ۴۷۲ هزارتومان، چهارنفره چهار میلیون و ۵۳۶ هزارتومان و پنج‌نفره به بالا پنج میلیون و ۲۰۸ هزارتومان دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به‌ضرورت کمک‌های خیّران برای کمک به رفع نیازهای مددجویان به‌ویژه در شرایط خاص اقتصادی کشور عنوان کرد: فرزندان خانوارهای ایتام و خانوارهایی که سرپرستشان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزون بر کمک‌های معمول این نهاد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین نیز مبالغی را به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۳۵ هزار مددجو حمایت کمیته امداد هستند که در حدود نیمی از آنها در کرج و سایر خانوارها در شهرستان‌های فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز