خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد خبرداد:

کاهش چشمگیر دمای هوا / بارش‌های پراکنده با گرد و غبار

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۰۸۲

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به وضعیت جوی استان یزد گفت: دمای هوای استان یزد در روزهای پایانی هفته کاهش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سیدعباس میرحسینی در خصوص وضعیت جوی و دمای هوای امروز در استان یزد اظهار داشت: امروز گر چه از ابتدای روز مردم یزد هوای سردی را تجربه کردند اما اندک اندک با افزایش دما و در برخی ساعات روز افزایش ابر مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر گاهی شاهد وزش باد نسبتا شدید و در پاره‌ای نقاط بارش باران خواهیم بود، ادامه داد: هوای استان تا روز جمعه همراه با ابر و وزش باد خواهد بود و از بعداز ظهر چهارشنبه نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد با بیان اینکه دمای هوای یزد طی این روزها در سردترین ساعات به ۹ درجه و در گرمترین ساعت به ۲۲ درجه خواهد رسید، عنوان کرد: در برخی نقاط کوهستانی دمای هوا به چهار درجه سانتیگراد در سردترین ساعات خواهد رسید اما در گرمترین ساعت آن نیز به 18 درجه می‌رسد.

میرحسینی با اشاره به موج ناپایدار جوی و پیامدهای این موج بر دمای هوای استان افزود: وزش باد نسبتا شدید، گرد و‌ خاک در برخی نقاط به ویژه نیمه جنوبی استان را خواهیم داشت و در آخرین روز از هفته تا اوایل هفته آینده دمای هوا به ویژه در مناطق کوهستانی به صفر درجه نیز خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز