خبرگزاری کار ایران

باز هم بنر‌ تبلیغاتی در ‌شیراز جنجال آفرید‌

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۶۰۰

انتشار یک بنر تبلیغاتی در مراسم 13 آبان شیراز در استان فارس دردسر ساز شد این درحالی است که شهرداری این شهر این بنر را متعلق به خود نمی‌داند.

به گزارش ایلنا، پیمان بهادری سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درباره انتشار بنر جنجالی شهرداری شیراز در روز ۱۳ آبان، گفت: این بنر مربوط شهرداری شیراز نبوده است.
 
وی افزود: این بنر قبل از برگزاری مراسم ۱۳ آبان به سرعت و در کمترین زمان ممکن در سطح شهر شیراز جمع آوری و اصلاح شده بود.

اشتباه املایی در عبارت انگلیسی درج شده در بنر مربوط به راهپیمایی 13 آبان نیز واکنش‌هایی را برانگیخت.

همزمان با راهپیمایی 13 آبان مردم شیراز، عکس بنری در فضای مجازی منتشر شد که حاوی جمله انگلیسی DAWN WITH U.S.A (به جای DOWN WITH U.S.A) بود که این امر واکنش منفی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. در این بنر که گفته شده در برخی نقاط شهر شیراز نصب شده، به جای واژه DOWN به معنی مرگ، از کلمه DAWN به معنی طلوع استفاده شده بود که این موضوع، حاشیه ساز شد.
 سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز همچنین اضافه کرد: در این راستا مجموعه شهرداری شیراز اقدام به چاپ و نصب بیش از ۶۵ بنر در سطح بیلبوردها و عرشه‌های پل، داربست‌ها، استندها و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی باشکوه روز دانش آموز و ... کرده که بدون مشکل انجام شده است.

در مراسم دیروز  ۱۳ آبان  یک بنر که دارای اشتباه نوشتاری بود  توسط سایر سازمان‌های تبلیغاتی تهیه و  به تعدادی محدود در شیراز منتشر شد. پیش‌تر نیز یک بنر  در میدان شهر شیراز حاشیه ساز شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز