خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شرق خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی در روز 13 آبان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۷۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به راهپیمایی 13 آبان، تمهیدات ویژه ترافیکی در استان اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعلی شرق گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

وی گفت: این محدودیت‌ها از ساعت 6:30 صبح روز یکشنبه 13 آبان‌ماه سال‌جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شرق افزود: در مسیرهای راهپیمایی تردد هرگونه خودرو وموتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای پلیس و امداد رسان آن هم با مجوز خاص مجازبه تردد در این مسیرها خواهند بود.

وی بیان داشت: در کلانشهر کرج نیز در طول مسیر راهپیمایی از میدان توحید _ بلوار امامزاده حسن(ع) تا مصلی کرج ماموران راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به هیچ وسیله نقلیه‌ای را نخواهند داد.

سرهنگ شرق افزود: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل‌ونقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابجایی دانش‌آموزان به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان بیان کرد: از مردم فهیم استان البرز انتظار می‌رود با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی تردد نکنند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز