خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس مطرح کرد:

استقرار دستفروشان فردیس در بازارچه ساماندهی/ افزایش خدمات رسانی به شهروندان مهمترین هدف مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۳۵

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از استقرار و ساماندهی دستفروشان در بازارچه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی خوشگرد با بیان اینکه خدمات شهری آینه تمام نمای اجرایی اقدامات شهرداری است، اظهار کرد: شهروندان از ابتدای زندگی تا مرگ با این بخش از شهرداری ارتباط مستقیم دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۸۰۰ نیرو در حوزه های فضای سبز و خدمات شهری شهرداری فردیس به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به شهروندان تلاش می کنند، تاکید کرد: فعالیت در حوزه خدمات شهری به عشق و علاقه نیاز دارد و قطعا اگر مدیری در این حوزه به کار علاقه مند نباشد، قطعا موفق نخواهد بود.

رسیدگی ۴۰۰ نیرو در حوزه فضای سبز به ۶۰ پارک در فردیس

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری با بیان اینکه ۴۲۰ نیرو در حوزه خدمات شهری فردیس فعالیت می کنند، گفت: آموزش به نیروها و استفاده از نیروهای مجرب یکی از مهمترین اهداف حوزه خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ نیرو در حوزه فضای سبز به ۶۰ پارک فردیس رسیدگی می کنند، تصریح کرد: در حال حاضر این نیروها اقدام به هرس درختان، گلکاری و غیره در فضاهای سبز می کنند و به عبارتی حوزه خدمات شهری فردیس از زمستان اقدامات لازم برای استقبال از بهار را آغاز می کند.

وی با اشاره به وجود پارک ۱۲ هکتاری تندرستی در فردیس، تاکید کرد: تمامی سطوح این پارک برای استفاده عموم شهروندان آماده است.

خوشگرد با اشاره به بهره برداری از پارک مادر و کودک فردیس گفت: این پارک از تجهیزات مختلفی چون سالن سرپوشیده بانوان، سالن کودکان و غیره برخوردار است.

بهسازی و نوسازی تجهیزات پارک های فردیس در دستور کار مدیریت شهری فردیس

وی عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای تبدیل فردیس به شهری توسعه یافته تلاش می کند اما این هدف با توجه به جوان بودن شهر فردیس، زمان بر اما امکان پذیر است.

خوشگرد با بیان اینکه شهرداری فردیس نوپا است و مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات رسانی به شهروندان تلاش می کند، گفت: در صدد هستیم که تجهیزات همه پارک های شهر را تا پایان سال جاری برای استفاده شهروندان نوسازی و بهسازی کنیم.

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری در بخش دیگری با اشاره به ساماندهی دستفروشان فردیس، گفت: دستفروشی یکی از مهمترین معضلات کلان شهرها به شمار می رود و حوزه خدمات شهری فردیس در راستای ساماندهی دستفروشان خیابان اصلی فردیس اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه دستفروشان بخشی از جامعه را تشکیل می دهند و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، دستفروشی تنها منبع درآمدی برخی از آنها است، اظهار کرد: با توجه به این مهم مدیریت شهری فردیس نسبت به ساماندهی دستفروشان در بازارچه ای با سازه مناسب اقدام کرده است.

خوشگرد گفت: در حال حاضر دستفروشان فردیس در بازارچه ساماندهی دستفروشان فعالیت می کنند و خیابان اصلی فردیس برای تردد شهروندان آزاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز