خبرگزاری کار ایران

در مرز مهران؛

زائران اربعین با ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری کرج جابجا شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۹۹

عضو کمیته بازرسی ستاد اربعین حسینی استان البرز از جابه جایی مسافران اربعین حسینی توسط ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول خسرو زاده اظهار داشت: ۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران حسینی از مرز مهران تا سه راهی کوت در نظر گرفته شده است. این تعداد دستگاه اتوبوس مسافران و زائران حسینی را از مهران تا سه راهی کوت به صورت رایگان جا به جا می کنند.

عضو کمیته بازرسی ستاد اربعین حسینی استان البرز ضمن خداقوت به همکاران شهرداری کرج و نیروهای پاکبان و خدماتی اظهار داشت: تعداد زیادی از این کارگران به صورت داوطلب برای انجام امور  به کشور عراق آمده‌اند.

 وی با بیان اینکه بخشی  از این افراد در مشاغل مختلف از جمله رانندگی خودروها خدمت رسانی می کنند، عنوان کرد: هرساله شهرداری یک کمک برای برگزاری مراسم اربعین تعریف کرده و در سال جاری هم انجام وظیفه می کند و علاوه بر ادوات پرسنل هم  برای مراسم اربعین حسینی اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه حوزه خدمت شهرداری کرج در نجف اشرف است، گفت: از نظر روحی و روانی کاملا شرایط مناسبی بر همکاران شهرداری کرج حاکم است و این همکاران رضایت از  خدمت خداپسندانه خود دارند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در ورود برخی از خودروهای اعزامی به عراق در مرز وجود داشت که مرتفع شد و همکاران با سعه صدر مشکل را برطرف کردند که جای تشکر دارد، گفت: امیدواریم که بتوانیم با این امکانات و تجهیزات بهترین خدمت را به زائران اربعین حسینی بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز