خبرگزاری کار ایران

جمالی‌نژاد مطرح کرد:

شهرداری کرج پروژه‌های کوچک را کنار بزند/تعیین ردیف بودجه برای پروژه‌های ملی داخل کرج

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۱۸

معاون وزیر کشور گفت: سال آینده، شهرداری کرج پروژه‌های کوچک را کنار بزند و پروژه های بزرگ را در دست بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه‌شمالی کرج که به همراهی شهردار منتخب کرج و تعدادی از اعضا‌ی شورا برگزار شد، گفت: کرج دارای پروژه‌های بزرگ عمرانی است که با داشتن پتانسیل و  زیرساخت‌های منحصر به فرد، می‌تواند الگوی مناسب دیگر کلانشهرها باشد.

وی افزود: به‌منظور بهره‌برداری سریع‌تر پروژه بزرگراه‌شمالی کرج، مقرر شده روند اجرای کار، فشرده و زمان بندی و پیشرفت آن به‌گونه‌ای باشد که اجرای این پروژه حداکثر تا سه سال آینده به اتمام برسد.

معاون وزارت کشور به پروژه‌های مهم عمرانی همچون راه اندازی قطار شهری، اشاره و تصریح کرد: لازم است تدابیری اتخاذ شود که اجرای پروژه حمل و نقل شهری کرج با سرعت بیشتری انجام گیرد چراکه افتتاح آن در تردد شهری شهروندان و رفع ترافیک و آلودگی کلانشهر کرج، موثر است. هدف دولت و مسئولان نیز تسهیل و تسریع در پروژه خط دو قطار شهری کرج و بهره برداری آن است.

جمالی نژاد متذکر شد: مدیریت جدید شهری کرج دنبال انجام کارهای عمرانی است لذا لازم است اجرای پروژه‌های مهم، توسعه و شتاب بیشتری پیدا کند.

وی به برنامه‌ریزی‌های مهم شهرداری کرج در سال آینده اشاره کرد و گفت: شهرداری کرج پروژه‌های کوچک را کنار می‌زند و به پروژه‌های بزرگ می‌پردازد لذا تلاش عمرانی شهرداری کرج معطوف به پروژه‌های گسترده‌تری خواهد بود.

معاون وزیر کشور گفت: مقرر شده پروژه‌های جدید محله‌محور که برای پیگیری مطالبات مردمی در سطح محلات و مناطق شهری کرج است شروع نشود و تمرکز شهرداری این کلانشهر برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر تخصیص اعتبار لازم تکمیل پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: در بحث اوراق مشارکت پروژه قطار شهری، دولت به مدیریت شهری کرج کمک خواهد کرد و در نهایت مقرر شده برای پروژه های ملی این کلانشهر به دنبال تعیین ردیف بودجه باشیم.

وی ادامه داد: لازم است در کلانشهری چون کرج و نهاد شهرداری، منابع ثروت تولید شود و به ارزش آفرینی برسد که لازمه رسیدن به این هدف دستیابی به درآمدزایی است که با تکیه بر مواردی از جمله تغییر کاربری، محقق می شود بنابراین نباید تنها به دنبال تامین منابع مالی نقدی و بودجه دولتی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز