خبرگزاری کار ایران

با میزبانی نمایشگاه بزرگ کتاب صورت می‌گیرد؛

آغاز به کار نمایشگاه اصفهان پس از سال‌ها سکون

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۷۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان با شعار «بخوان برای زندگی» از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 9 آبان‌ماه پذیرای علاقمندان به یار مهربان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدعلی انصاری اظهار داشت: مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه ساعت 15 امروز با حضور مسئولان در سالن همایش‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نمایشگاه در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه از مدت‌ها قبل انجام شده تا شاهد استقبال گسترده از نمایشگاه باشیم و رضایت حداکثری مشاکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال، اختصاص دادن غرفه‌ای برای نذر و هدیه کتاب است که مردم می‌توانند کتاب‌های خود را در قالب نذر یا هدیه به این غرفه تحویل دهند تا این کتب در اقدامی خداپسندانه و پس از اتمام نمایشگاه با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اختیار مدارس محروم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: یکی از ویژه برنامه‌های نمایشگاه کتاب امسال، همایش زنان ناشر اصفهان است که به منظور آسیب‌شناسی این حوزه با حضور صاحب‌نظران و بانوان ناشر برگزار می‌شود، همایش بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و برگزاری شب شعر آیینی ویژه رحلت پیامبر اکرم(ص) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده نمایشگاه کتاب است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین انصاری با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در ایام برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف، مسابقات کتابخوانی، مراسم رونمایی از  کتاب و نشست‌های تخصصی از جمله برخی ویژه برنامه‌های نمایشگاه کتاب اصفهان هستند، همچنین تخفیف‌های مناسبی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه در نظر گرفته شده تا علاقمندان بتوانند اقدام به خرید کتب مورد نیاز خود کنند.

وی تصریح کرد: در راستای سهولت دسترسی مردم به نمایشگاه کتاب، اتوبوس‌هایی در میادین اصلی شهر اصفهان به مقصد نمایشگاه مستقر خواهند شد تا رفت و آمد علاقمندان به نمایشگاه آسان شده و همه بتوانند از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان با شعار «بخوان برای زندگی» از 9 تا 15 آبان‌ماه از ساعت 9 تا 20 در نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان پذیرای علاقمندان به یار مهربان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز