خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صندوق بازنشستگی گیلان:

شریعتمداری گره‌گشای مشکلات فعلی جامعه کارگری کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۰۶

مدیرکل صندوق بازنشستگی گیلان بیان کرد: وزارت کار فردی با تجربه و ذی‌نفوذ در دولت می‌خواهد.

محسن طاهری با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا در گیلان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این خبرگزاری در سطح استان و کشور به بیان بخشی از عملکرد این صندوق در گیلان و تشریح روند رای اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز شنبه پرداخت و گفت: با توجه به روح لطیفی که بازنشستگان دارند، صندوق بازنشستگی برنامه‌هایی را برای رفاه این عزیزان طراحی کرده که مهمترین بحث ما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است. 

محسن طاهری افزود: در وهله اول بحث معیشتی بازنشستگان برای صندوق اهمیت ویژه‌ای دارد چراکه بازنشسته اگر نتواند به معیشت و حداقل‌های زندگی خودش برسد باید یقین داشته باشیم تمام مواردی که ما می‌خواهیم انجام دهیم همه به هیچ منتهی می‌شود. 

وی تصریح کرد: به‌نظر بنده با توجه به شناختی که  از محمد شریعتمداری دارم و به‌طور دقیق از  وی در دوران دانش‌آموزی در لنگرود شناخت دارم، در تمام زمینه‌ها به‌عنوان یک استاد اخلاق هستند.

مدیرکل صندوق بازنشستگی گیلان با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ما نیاز به فردی داریم که بتواند در دولت حضور فعال داشته و به شخص رییس‌جمهور نزدیک باشد که شریعتمداری این پتانسیل را دارا هستند. وی رییس ستاد انتخابات حسن روحانی بوده و ارتباط بسیار نزدیک با رییس‌جمهور دارند. مضاف بر اینکه توانایی خوبی دارند. 

وی افزود: با توجه به مشکلات عدیده امروز مجموعه‌های وزارت کار، شریعتمداری می‌تواند بسیاری از مسائلی که ما به‌عنوان مشکل یاد می‌کنیم به‌واسطه تعامل و ارتباطات گسترده برطرف کند.

طاهری بیان داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه بزرگ  است و حدود 11 دستگاه در مجموعه خود دارد که در بحث مسایل اجتماعی خانواده بزرگ حاکمیتی تلقی می‌شود. مهمترین معضلات و مشکلات حال حاضر این مجموعه امورات سازمان بهزیستی است. 

طاهری تصریح کرد: با بنیاد فرزانگان که امورات سالمندی بهزیستی را برعهده دارد ارتباط تنگاتنگی داریم، چراکه در بحث بازنشسته‌ها و سالمندان به‌نفع هر دو سازمان است.

وی افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با سازمان بهزیستی و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی و بانک‌های عاملی مانند بانک توسعه تعاون و بیمه روستاییان و عشایر و همه آنهایی که در مجموعه هستند نیاز به فردی دارند که در شرایط خاص کنونی به آنها کمک نماید که شریعتمداری با توانمندی و قدرت نفوذ در دولت می‌تواند به این مهم جامه عمل بپوشاند.

طاهری با اشاره به مشکلات ایجاده شده تحریمی از سوی کشورهای غربی افزود: رأی مثبت به شریعتمداری بزرگترین کمک به اقشار کم‌درآمد و ضعیف کارگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز