خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بورس در اراک

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۰۰

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی بورس و کشف ۷۴ فقره کلاهبرداری در اراک خبر داد .

به گزارش ایلنا، سردار کیومرث عزیزی گفت: فردی که تحت عنوان امتیاز و سرمایه گذاری در بورس از ۷۴ نفر از شهروندان اراکی در حدود ۸۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد .

عزیزی در بیان جزئیات این خبر  گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده به پلیس درخصوص کلاهبرداری میلیاردی فردی در سطحی کلان در سطح شهر اراک، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کردند.

وی  ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که در چند سال اخیر فردی با استفاده از امتیاز بورس و تبلیغ سرمایه گذاری بورس و با تحریک و اغفال شهروندان با شگردهایی متقلبانه از آنان کلاهبرداری کرده و پس از پرداخت اندک سودی به آنها،‌ اقدام به صدور چک بلامحل و یا سفته به آنان کرده و بعد از مدتی متواری شده است.

وی افزود:‌ با ادامه یافتن تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد مدتی است به همراه خانواده اش از اراک گریخته و هیچگونه اطلاعی از او در دست نیست.

عزیزی بیان داشت:‌ در روند رسیدگی به پرونده، سرانجام اطلاعاتی از برنامه ریزی متهم برای خروج از کشور به دست آمد و بلافاصله با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، دستور ممنوع الخروج بودن متهم از کشور صادر شد.

وی اظهار داشت:‌ با برنامه ریزی دقیق کارآگاهان پلیس، متهم در مخفیگاهش دستگیر و بعد از انتقال به پلیس آگاهی استان و در  بازجویی‌ها با مشاهده اسناد و مدارک موجود به ۷۴ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۸۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در شهرستان اراک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه متهم با صدور قرار ۲۰۰ میلیارد ریالی، روانه زندان شده است، خاطر نشان کرد: مراحل تکمیلی تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز