خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در مراسم افتتاح پارک آبی فردیس:

حضور بخش‌خصوصی در پروژه‌های ورزشی البرز ویژه بوده است/برای المپیک ۲۰۲۰ با تمام توان تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۶۶

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ورود بخش خصوصی در توسعه فضای ورزشی گفت: سهم بخش خصوصی در ورزش استان البرز جای تحسین ویژه دارد و امیدواریم این ترویج فرهنگ در ورزش ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی خصوصی در شهرستان فردیس، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به نقش و حضور پر رنگ بخش خصوصی در افتتاح پروژه های ورزشی این استان اشاره کرد و گفت: این سومین سرمایهگذاری در بخش خصوصی در حوزه ورزش استان البرز است که شاهد آن هستیم.

وی افزود: این امر حاکی از توجه مردم ورزش‌دوست است و اینکه وقت می‌گذارند و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سلطانی‌فر ادامه داد: سهم بخش‌خصوصی در پروژه‌های ورزشی البرز ویژه بوده و استاندار هم از بخش خصوصی حمایت می‌کنند و این اتفاق در سایر عرصه‌های صنعتی و کشاورزی نیز با حضور خوب بخش خصوصی ادامه دارد.

وزیر ورزش ادامه داد: امسال با وجود اینکه وضعیت منابع کشور با محدودیت مواجه است اما افتتاح پروژه‌های فجر چهلم را از هفته دولت آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: همان‌طور که قول دادیم هر دو هفته یک‌بار یک پروژه بزرگ کشوری را افتتاح می‌کنیم و تصمیم داریم از هم اکنون برای حضور پر قدرت و تاریخی در المپیک ۲۰۲۰ تمام همت خود را به‌کار گیریم.

سلطانی‌فر گفت: مجموعه‌ای که موجبات تفریح و سلامت مردم را فراهم می‌کنند جای قدردانی ویژه دارند و اگر دنبال اتفاقی هستیم ‌که بخواهیم یک‌باره باعث غرور ملی شویم بابد به ورزش توجه کنیم.

وی گفت: علی‌رغم مشکلات موجود، مردم با قدرت و قوت مسیر توسعه کشور را طی می‌کنند، ورزش ارزان‌ترین، موثرترین و پر نفوذترین ابزار در فرایند پر کردن اوقات فراعت مردم و ایجاد جامعه‌ای پر شور و نشاط است.

سلطانی‌فر با عنوان اینکه عرصه ورزش عرصه خوبی برای سرمایه‌گذاری مادی و معنوی است، تصریح کرد: حضور بخش‌خصوصی در ورزش جای تحسین ویژه دارد و امیدواریم فرهنگ حضور بخش خصوصی در ورزش ادامه پیدا کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه سال ۹۷ سال پر رویداد و پر موفقیتی را در ورزش کشور گذراندیم و در این میان به دلیل ظرفیت‌های قابل توجه البرز در بخش ورزش قهرمانی، کارنامه خوبی به دست آورد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه روند تکمیل سالن ۶ هزار نفری کرج را هر هفته بررسی می‌کنیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌تربن زمان ممکن پروژه مذکور به بهره‌برداری برسد چراکه با افتتاح سالن ۶ هزار نفری، البرز میزبان مسابقات بزرگ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز