خبرگزاری کار ایران

رحمتی خبر داد:

اعزام بیش از 3 هزار زائر آذربایجانی از پایانه مرزی بیله سوار به کربلای معلی

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۲۵

​مسئول کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: تا به امروز 3 هزار و300 نفر زائر از کشورهای آذربایجان، گرجستان و روسیه توسط 66 دستگاه ناوگان از طریق پایانه مرزی بیله سوار عازم کربلای معلی شدند.

​به گزارش ایلنا، علی‌رحمتی در مراسم استقبال از زائران اتباع خارجی در پایانه مرزی بیله‌سوار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته در همین مدت 3 هزار و 700 نفر زائر با 73 دستگاه ناوگان از این مرز اعزام شده بودند، افزود: امسال نیز از 23 مهرماه پایانه آماده پذیرایی از میهمانان اربعین حسینی است و تا 3 آبان ماه نیز خدمت رسانی به زائرین آذری ابا عبدالله الحسین علیه السلام ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه تردد این زائران بدون هیچ مشکلی در پایانه مرزی بیله سوار و شلمچه با امنیت کامل درجریان است و این روند نیز درحال افزایش است، تصریح کرد: هیچگونه محدودیتی در این مرز برای این زایران در نظرگرفته نشده و بازگشت این زوار پس از اربعین حسینی به کشور آذربایجان از طریق همین محل،پایانه مرزی بیله سوار خواهد بود.  

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: موکب عزاداری در مرز بیله سوار با هدف پذیرایی از زائران جمهوری اذربایجان و گرجستان این بار در پایانه مرزی و در یک شرایط مناسب تر راه اندازی شده و در نمازخانه جدید الاحداث نیز پذیرای زائران هستیم.

رئیس ستاد کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان خاطرنشان کرد: ما بدون هیچگونه مشکلی در تامین وسایط نقلیه مسافری و امکانات مورد نیاز زائران سعی داریم به بهترین شکل در خدمت زوار حسینی از اهالی استان وکشورهای دیگر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز