خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خبر داد:

پیگیری برای راه‌اندازی سامانه ایکس‌ری در گمرک بیله سوار

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۶۰

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از پیگیری برای راه‌اندازی سامانه ایکس‌ری در گمرک بیله سوار خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم مظفری در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل با اشاره به سفر اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و قول ایشان مبنی بر مجهز شدن گمرک بیله سوار به سامانه ایکس ری، افزود: در صورت راه اندازی و بکارگیری این سامانه، علاوه بر کنترل دقیق در مبادی ورودی و خروجی کشور، از ورود کالای قاچاق و ممنوعه و خروج کالاهای فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد .

وی افزود:به منظور ساماندهی گزارش‌های هفتگی مربوط به نشست‌های مشترک با تشکل‌های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی، ملاقات‌های مردمی و نیز چالش‌های مهم و بنیادی اقتصادی لازم است تا اعضای شورا گزارش‌های مذکور را در فرمت و قالب درخواستی از سوی وزارت متبوع تهیه و تکمیل و در موعد مقرر به این اداره کل ارسال کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد: در صورت اصلاح اساسنامه سازمان اموال تملیکی، دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند اموال تملیکی اسقاطی خود را در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار بدهند تا از طریق مزایده به فروش برسند .

وی همچنین به راه‌اندازی طرح جامع مالیاتی، سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات، اجرای عدالت مالیاتی جهت رضایت شهروندان و هم استانی‌ها، تعیین مالیات بر اساس دفاتر و تشریح اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی و دستورالعمل استفاده از آن تاکید کرد .

مظفری تصریح کرد: با هدف تسهیل، تسریع و شفاف سازی در انجام فرآیندهای منتهی به اخذ مجوزهای کسب و کار و ایجاد اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه، در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی سامانه دادور توسط معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهیم بود .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از تلاش‌های مدیریت بانک کشاورزی استان در جهت اعطای بیشترین تسهیلات پایدار روستایی در استان، به ویژه در مناطق محروم تقدیر کرد و گفت: این بانک توانسته است با عقد قرارداد و پرداخت اعتبار ابلاغی مرحله اول این تسهیلات به مبلغ یک هزار و 500 میلیارد ریال جزو 10 استان برتر کشور باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز