خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج خبر داد:

ثبت اطلاعات 6 هزار و 700 نفر در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۵۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از ثبت اطلاعات 6 هزار و 700 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا روشن‌نژاد ضمن تأکید بر اهمیت آمار و لزوم دستیابی به اطلاعات دقیق واحدهای تولیدی در برنامه‌ریزی‌ها از همه بهره‌برداران حقیقی و حقوقی بخش کشاورزی شهرستان خواست همکاری لازم را با کارشناسان مسئول پهنه‌های تولیدی درباره ارائه آمار و اطلاعات صحیح به عمل آورند. 

روشن نژاد با اشاره به اینکه سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی در راستای قوانین افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر ایجاد شده، هدف از راه‌اندازی این سامانه را بروزرسانی آمار پایه بخش کشاورزی و دستیابی به اطلاعات دقـیق بهره‌برداران در کلیه زیربخش‌ها از جمله زراعت، شیلات و آبزیان، دام و طیور، باغبانی و صنایع کشاورزی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون آمار و اطلاعات 6 هزار و 709 نفر بهره‌بردار و 7 هزار و 365 واحد بهره‌برداری بخش کشاورزی شهرستان در این سامانه ثبت شده، افزود: تاکنون اطلاعات پایه کشاورزی در قالب 9 پهنه تولیدی، توسط کارشناسان مسئول پهنه‌های این شهرستان وارد سامانه شده است.

روشن‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارائه برخی خدمات اعتباری نظیر امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده و خرید تضمینی گندم از کشاورزان براساس اطلاعات سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی انجام می‌شود و در آینده نزدیک مبنای تمام برنامه‌ریزی‌های این بخش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز