خبرگزاری کار ایران

بازپرس دادسرای عمومی شهرستان تربت حیدریه:

طلب مهریه به عنوان عامل قتل زن تربتی، تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۷۶

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تربت حیدریه، طلب مهریه را به عنوان عامل قتل زن 35 ساله تربتی، تکذیب کرد.

به‌گزارش ایلنا، حسین یزدانخواه گفت: طی هفته گذشته خبری مبنی بر زیرگرفتن زن جوان با خودروی همسرش در فضای مجازی، خبرساز شد که علت آن طلب کردن مهریه عنوان شده بود.

یزدانخواه با اشاره به نتایج بررسی‌ها، علت قتل  را درگیری و نزاع زوجین ذکر کرد و افزود: زن جوان از همسر خود به علت فحاشی شکایت کرده بود و قاضی، پرونده را به پاسگاه تربت حیدریه ارجاع داد که پس از بررسی‌، آن‌ها را به صلح و آشتی دعوت کردند.

وی ادامه داد: پس از خروج زوجین از پاسگاه، دوباره جر و بحث بالا گرفت و قاتل با ضربه ماشین، مقتول را مقابل پاسگاه به زمین انداخته و در همان حالت دوبار دیگر از روی وی رد و سپس با همان خودرو متواری شد.

قاضی این پرونده قتل بیان کرد: قاتل که به مشهد متواری شده بود، روز بعد خود را به آگاهی تربت حیدریه معرفی کرد و اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد.

یزدانخواه با تأکید بر علت قتل گفت: در بسیاری از اخبار انتشار یافته علت قتل، طلب مهریه عنوان شده که کذب است، زیرا طی یک‌سال گذشته مقتول مهریه خود که یک قطعه زمین بوده دریافت کرده و از مدت‌ها پیش با همسر خود درگیری داشته است.

به گفته این مقام قضایی، قاتل در بازجویی‌های انجام شده به قتل در حالت تاری دید بر اثر عصبانیت اعتراف کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز