خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مراغه:

داشتن خانواده سالم در گرو روابط درست و عاطفی زوجین است

کد خبر : ۱۰۷۶۸۳

دلبستگی‌های عاطفی زوجین آنان را از آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی مصون نگه داشته و باعثتقویت بنیان خانواده می‌شود. / یکی از کارهای تربیتی برای بچه‌ها این است که والدین بنابر وظیفه خطیرشان باید نسبت به اصول اخلاقی پایبند بوده و از کنار آن‌ها به سادگی رد نشوند و دوستان کودکان خود را کاملا بشناسند.

ایلنا: فرمانده انتظامی مراغه گفت: خانواده سالم با روابط عاطفی آنان را از آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی مصون نگه می‌دارد.
به گزارش ایلنا، «عیسی هاتفی» که در کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی سخن می‌گفت افزود: برنامه زوجین در زندگی مشترک اینست که برای اهداف و آینده خود برنامه ریزی کرده و در رسیدن به آن به هنگام سختی‌ها و شادی هاشریک همدیگر باشند چرا که در غیر اینصورت تحمل پستی وبلندی‌های زندگی آنان را زود خسته می‌کند.
فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه داشتن خانواده‌های سالم در گرو روابط درست و عاطفی زوجین است اظهار داشت: دلبستگی‌های عاطفی زوجین آنان را از آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی مصون نگه داشته و باعثتقویت بنیان خانواده می‌شود.
وی افزود: یکی از کارهای تربیتی برای بچه‌ها این است که والدین بنابر وظیفه خطیرشان باید نسبت به اصول اخلاقی پایبند بوده و از کنار آن‌ها به سادگی رد نشوند و دوستان کودکان خود را کاملا بشناسند.
در ادامه این کارگاه آموزشی صادقی مشاور ارشد انتظامی در خصوص مهارت‌های ارتباطی زوجین، آسیب‌های روابط زوجین، تفاوت شخصی زوجین، انتقاد ناکارآمد روابط آنان و حل اختلاف زوجین مطالبی را ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز