خبرگزاری کار ایران

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل مطرح کرد:

ایجاد بستر مناسب برای گسترش همکاری با سمن‌ها / استقبال شهرداری اردبیل از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۴۱۶

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل به دنبال فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور گسترش همکاری با سازمان‌های مردم نهاد است.

به گزارش ایلنا، مجتبی لاله در جمع خبرنگاران با تاکید بر نقش موثر و بدیع سازمان های مردم نهاد در مدیریت شهری گفت: در دهه‌های اخیر و افزایش جمیعت و تغییرات در بافت فرهنگی‌شهر، پیدایش و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در ایجاد تعاملات اجتماعی جدید  نقش اساسی داشته و سبب افزایش ارتباط مردمی با نهادهای خدماتی و دولتی شده است.

وی گفت: در تلاش هستیم با فراهم کردن بسترهای‌مناسب برای مشارکت مردم در مدیریت شهری این فعالیت‌ها را گسترش دهیم که اولویت اصلی نیز حضور سمن ها، جوانان و بانوان در این تعامل خواهد بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل در ادامه افزود: از تمامی طرح های سازمان‌های مردم نهاد در زمینه موضوعات شهری استقبال می‌کنیم و با حمایت از این سازمان‌ها طرح‌های مناسب ارایه شده را تا مرحله اجرا پیش خواهیم بود.

لاله بیان کرد: شهرداری اردبیل پیشرو در ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد است و اجرای برنامه موفق با این سازمان ها و جوانان از جمله نکات مثبت کارنامه شهرداری است.

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل ادامه داد:  مشارکت و همکاری سمن ها و جوانهای شهر در اجرای طرح های متعدد فرهنگی و اجتماعی در شهر  ارزشمند و قابل تقدیر است و همواره این مشارکت ها گسترش خواهد یافت.

وی همچنین با بیان اینکه نقش سازمانهای مردم نهاد در فرهنگسازی بسیار حائز اهمیت است افزود: شهرداری اردبیل یک نهاد عمومی و مردمی بوده و ضروری است سمن ها بعنوان نماینده شهروندان در اجرای طرح ها یاریگر شهردار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز