خبرگزاری کار ایران

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل:

طرح‌های شهری اردبیل با پیوست فرهنگی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۵۵

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم طرح های شهری را با پیوست فرهنگی اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی لاله در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری اردبیل در راستای خروج از یک نهاد صرفا خدماتی به نهادی فرهنگی - خدماتی برنامه‌ریزی های متعددی انجام داده و در این راستا برنامه‌های فرهنگی مختلفی را اجرا کرده است.

وی بیان کرد: احداث فرهنگسرای آل عبا، فرهنگسرای بانوان، زمین‌های محلی ورزشی کوچک و زودبازده و آمفی تئاتر باز در نقاط مختلف شهری از جمله اقدامات فرهنگی شهرداری است.

وی گفت: شعار شهرداری در حال حاضر این است که در جریان اجرای هر طرح عمرانی، طرح فرهنگی نیز در کنار آن اجرا شود.

لاله افزود: توجه به بخش فرهنگ در هر زمان لازمه توسعه بوده و مطبوعات هم که یکی از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی جوامع به شمار می آیند در زمره آن قرار گرفته است.

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل با بیان اینکه حمایت از مطبوعات حمایت از توسعه همه جانبه شهری است، گفت: با حمایت از مطبوعات باید استقلال این رکن توسعه را حفظ کنیم تا شاهد موفقیت در زمینه آبادانی و پیشرفت باشیم.

وی انتقاد سازنده را یکی از مهمترین اهداف رسانه‌ها و مطبوعات برشمرد و گفت: اگر نقد و انتقاد نباشد توسعه اتفاق نمی افتد و این رسانه‌ها هستند که با عمل به وظیفه خطیر خود در زمینه انتقاد موجب رشد و ترقی جوامع می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز