خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال قم عنوان کرد:

کمترین سن ازدواج در دختران و پسران قم/ ۱۴ مورد سه قلوزایی در استان/ محبوبترین اسامی نوزادان قمی

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۶۵

مدیرکل ثبت احوال قم گفت: کمترین سن ازدواج ثبت شده در قم، در دختران ۱۴ سال و در پسران ۱۶ سال است.

به گزارش ایلنا، خلیل مرادی از ثبت چهار هزار و ۱۸۱ مورد واقعه ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه در قم خبر داد و گفت: این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته چهار هزار و ۱۷۵ مورد بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: کمترین سن ازدواج در قم، در  دختران ۱۴ سال و در پسران ۱۶ سال است.

مرادی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، ۱۱ هزار و ۹۸۰ نوزاد متولد شد که از این تعداد ۱۵۳ مورد دوقلوزایی در این استان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال قم  بیان کرد: همچنین در همین مدت ۱۴ مورد سه قلوزایی در قم در استان قم ثبت شد.

مرادی با اشاره به این که در شش ماه اول سال جاری شاهد کاهش هفت درصدی آمار تولدها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۳۴ نوزاد متولد شد.

وی  عنوان کرد: نام‌های علی، امیرعلی، محمد‌حسین، امیرعباس و امیر‌حسین برای پسران و فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه برای دختران جزو بیشترین نام‌های انتخابی توسط والدین است.

مدیرکل ثبت احوال قم در پایان گفت: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۹۰۵ مورد واقعه وفات در استان قم به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲ هزار و ۸۸۱ مورد بوده است رشد یک درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز