خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه سلامت کهگیلویه وبویر احمد به ایلنا خبر داد؛

نگرانی از ازدواج‌های زیر سن قانونی/ افزایش سقط جنین در استان/ آمارها با واقعیت فاصله دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۱۰

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی آمارها در حوزه های سلامتی، اظهار داشت: برخی از آمارهای منتشر شده در حوزه سلامت در این استان با واقعیت فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایلنا «گشتاسب ملک‌پور» با اعلام این خبر گفت: متاسفانه برخی آمار‌ها از سوی برخی دستگاه‌ها در حوزه سلامت و بهداشت منتشر می‌شود که با واقعیت فاصله زیادی دارد.

وی با اشاره به برخی آمار‌ها در حوزه ازدواج‌های زودهنگام در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این استان هنوز کسانی هستند که پایین‌تر از سن قانونی ازدواج می‌کنند و ما همچنان شاهد ازدواج‌های ثبت نشده هستیم. از سویی افرادی قبل از انجام مشاوره‌های رایگان اقدام به ازدواج می‌کنند.

ملک‌پور با تاکید بر واقعی نبودن برخی آمار‌ها در حوزه بهداشت و سلامت در کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: برخی ازدواج‌ها در این استان زیر سن قانونی صورت گرفته و متاسفانه مشکلات متعددی در این ارتباط برای زوج‌ها ایجاد شده است.

وی گفت: اغلب ازدواج‌های زیرسن قانونی براساس «زور» و «اصرار» خانواده‌ها شکل گرفته است.

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد افزود: سقط‌های غیرقانونی نیز در این استان گزارش شده که نگرانی‌های ما را دوچندان کرده است.

ملک‌پور با اظهار تاسف از آمارهای واقعی از سقط جنین در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: رشد و افزایش سقط‌های جنین برای ما نگران کننده است و باید تدابیر شایسته‌ای برای جلوگیری از این رشد اندیشیده شود.

وی انتشار آمارهای مرتبط با ازدواج‌های زیرسن قانونی، بارداری‌ها و سقط‌ها را محرمانه خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز