خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور/ اعلام 6 محور مسدود

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۵۸

پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان های کشور را اعلام کرد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از سایت پلیس راهور، بنابر آخرین گزارش‌ها از وضعیت جوی و ترافیکی کشور، در استان‌های گیلان(محور‌های لاهیجان-لنگرود و رشت-قزوین) مازندران(محور رامسر) بارندگی و در استان اردبیل (محور اردبیل-سراب) مه گرفتگی و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
 
بر اساس آخرین اخبار اسامی محور‌هایی که مسدود است به شرح زیر است:
 
۱-محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان.
 
۲-محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز.
 
۳-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود شد و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.
 
۴-استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل. (تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است)
 
۵-استان ایلام محور ایلام-اسلام آباد (تونل اربعین) به علت رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود شد و مسیر جایگزین محور قلاجه است.
 
۶-استان گیلان محور پونل-خلخال بعلت ریزش کوه مسدود است.
 
اسامی محور‌هایی که دارای محدودیت هستند به شرح زیر است:
 
غرب استان‌های تهران و قم، آزادراه تهران-قم و برعکس کیلومتر ۵۰ الی ۶۵ از مورخ ۹۷/۰۷/۰۷ الی ۹۷/۰۸/۳۰ از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه وچهارشنبه واز ساعت ۰۹۰۰ الی ۱۴۰۰ روز‌های سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به جر ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات تهیه، حمل و نصب حفاظ مفصلی، تردد همزمان با اجرای عملیات، تنها یک خط عبور مسدود و تردد در دو خط عبوری، انجام می‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز