خبرگزاری کار ایران

جاوید در گفت‌وگو با ایلنا:

تورنمنت چهارجانبه تبریز سطح بسیار بالایی داشت/ ایران تغییرات زیادی نسبت به مسابقات قبلی داشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۹۶

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز، به لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات چهارجانبه فوتسال تبریز اظهار داشت: می‌دانستیم بازی با اوکراین بازی خیلی سختی است. این تیم کاملاً فیزیکی بود و از نظر تاکتیکی نیز شرایط خوبی دارند.

وی افزود: اوکراینی‌ها در رده‌بندی جهانی نیز جزو 10 تیم برتر دنیا هستند و خدارا شکر می‌کنم که توانستیم مقابل این تیم پیروز شده و به قهرمانی برسیم. تمام حریفان با تیم‌های اصلی‌شان در این رقابت‌ها شرکت کردند چراکه برای حضور در جام جهانی آماده می‌شوند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه داد: فقط تیم ملی ایران تغییرات زیادی نسبت به مسابقات قبلی که قهرمانی جام ملت‌های آسیا بود، داشت. خیلی خوشحال هستیم که جوان ما توانستند توانایی‌های خود را به نحو احسن و بهترین شکل نشان دهند.

جاوید درباره برگزاری مسابقات مختلف برای تیم ملی فوتسال گفت: بدون‌شک اگر حریفان متفاوتی از قاره‌های مختلف داشته باشیم، برای تیم ملی فوتسال بهتر است چراکه در جام جهانی با تمام کشورها از نقاط مختلف دنیا بازی می‌کنیم. تورنمنتی که پشت سر گذاشتیم مانند مسابقات سال گذشته که در اصفهان برگزار شد، سطح بالایی داشت و شهر تبریز هم به خوبی از این رقابت‌ها میزبانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز