خبرگزاری کار ایران

شفقی مطرح کرد:

هزینه آموزش، سود چند برابری خواهد داشت/ شهرستان کرج به استقبال سال تحصیلی جدید می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۵۸

فرماندار ویژه شهرستان کرج بر ضرورت بکارگیری تمام ظرفیت های شهرستان در استقبال از مهرماه، فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی در آستانه سال جدید تحصیلی به خبرنگاران گفت: آغاز مهرماه شروع مجدد بهار تعلیم و تربیت، نشاط، شادابی، امید به آینده روشن را در ذهن متبادر می سازد و این تکاپو جلوه زیبایی را به جامعه می بخشد.

وی افزود: سرمایه گذاری برای آموزش یک سرمایه گذاری است و هزینه ای که صرف آموزش یک دانش آموز می شود سودی چند برابر را خواهد داشت، از این رو توجه عمیق تمامی مسئولان و همکاران فرهنگی را به امر مهم تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی می طلبد.

فرماندار شهرستان کرج ادامه داد: با عنایت به نامگذاری امسال به نام؛ سال«حمایت از کالای ایرانی»، لازم است روحیه تفکر اقتصادی در تمام امور جاری و حتی در زندگی شخصی به عنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی و ارج نهادن بر زحمات و تلاش همکاران فرهنگی و تمام دست اندرکاران و مسئولان که با همت و خلاقیت و تلاش در اجرای هرچه پربارتر پروژه مهر در سطح شهرستان کرج در تلاش هستند، گفت: انتظار می رود در سال تحصیلی پیش رو با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، دولت محترم و با بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی آموزش و پرورش و سایر نهادها و ادارات شهرستان کرج در خصوص بازگشایی هر چه باشکوه تر مدارس و دانشگاه ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز