خبرگزاری کار ایران

ساخت آزاد راه تهران- آمل در دو قطعه آغاز شد؛

نمایند‌ه مجلس : بهره‌برداری از آزاد راه تا 3 سال دیگر / طول مسیر 110 کیلومتر

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۶۳

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پایان عملیات ساخت آزادراه تهران-آمل تا سه سال آینده خبر داد.

عزت الله یوسفیان‌ملا درباره ساخت آزادراه تهران – آمل به خبرنگار ایلنا، گفت: قرارداد این آزادراه توسط وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه خاتم‌الانبیا بسته شده و کارهای اولیه آن از جمله طراحی و جانمایی‌ها آغاز شده است. این آزادراه در دو قطعه ساخته می‌شود؛ قطعه اول از تهران تا تونل آبشار پلور و قطعه دوم از آبشار پلور تا آمل است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در ادامه توضیح داد: این آزاد راه نزدیک‌ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به دریای خزر و استان‌های شمالی حتی گیلان و گلستان است. آزادراه طراحی خوبی دارد و  بسیار مسیر را نزدیکتر کرده است، زیرا الزامی برای عبور از محل‌های خاص ندارد و از نزدیک‌ترین راه، مسیر طراحی می‌شود و به آمل می‌رسد. طول این آزادراه از پردیس رودهن تا آمل کمتر از ۱۱۰ کیلومتر است.

یوسفیان‌ ادامه داد: در حال حاضر جاده هراز توسط وزارت راه وشهرسازی در حال چهاربانده شدن است و مردم برای تردد هیچ گونه وجهی به عنوان عوارض پرداخت نمی‌کنند. اگر آزادراهی در کنار این جاده داشته باشیم مردم قدرت انتخاب خواهند داشت. کسانی که مایل به پرداخت عوارض باشند از آزادراه و کسانی که تمایلی ندارند از جاده هراز تردد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز