خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها خبرداد:

زمان جلسات ماهانه شورای عالی استان‌ها تغییر کرد/ شنبه‌ها به جای پنجشنبه

کد خبر : ۶۶۸۴۵۳

اعضای شورای عالی استان‌ها به برگزاری جلسات ماهانه این شورا در روز شنبه رأی مثبت دادند و از این پس جلسات این شورا به جای پنجشنبه، شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی الویری در نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: برگزاری جلسات در روزهای پنجشنبه در رسانه‌ها بازتاب ندارد و از این رو پیشنهاد برگزاری جلسات ماهانه این شورا در روز شنبه مطرح شده است.

درباره این مصوبه، مخالفان و موافقان صحبت نکردند و اکثریت اعضا به این تغییر رأی مثبت دادند.

برخی اعضا نسبت به تغییر روز نظر مخالف داشتند اما الویری گفت که با تکیه بر نظر و خرد جمعی این تغییر مصوب شده است.

بر اساس این گزارش، نمایندگان استان‌های بوشهر، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، چهار محال و بختیاری و گلستان هر یک در این اجلاس به بیان مشکلات استان ها و ظرفیت‌های گردشگری مناطق خود پرداختند.

مهمان نهمین اجلاس شورای عالی استانها، علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعلام شده بود که در جلسه حضور نیافت اما پنج تن از معاونان سازمان میراث فرهنگی در این جلسه حاضر شدند.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این رابطه گفت: این اولین باری است که مهمان شورای عالی استان ها، صبح اطلاع می دهد که به علت کسالت نمی تواند در جلسه حضور داشته باشند.

الویری انتقاد کرد که بنابر عرف، مهمانان اجلاس باید حداقل ٢۴ ساعت قبل اطلاع دهند تا میهمان جایگزین در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز