خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف 300 میلیارد ریال کالای احتکار شده از دو انبار لوازم یدکی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۱۴۶

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دو انبار لوازم یدکی خودروهای سنگین احتکار شده به ارزش سیصد میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی ادامه داد: در پی کمبود لوازم یدکی خودروهای سنگین در بازار که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای رانندگان این خودروها شده، کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان وارد عمل شدند و طی عملیاتی ضربتی 2 انبار احتکار کالا در حاشیه شهر اصفهان را مورد شناسایی قرار دادند که در یکی از این انبارها محموله لوازم یدکی و در دیگری لوازم خودروهای سنگین دپو شده بود.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از انبارها، 807 عدد جعبه میل لنگ و سوپاپ، 22 پالت لنت، هزار و 500 واحد روغن موتور اعم از قوطی 4 لیتری و سطل مخصوص خودرو های سنگین، 400 تن مواد اولیه پتروشیمی، 883 کیسه نخ ریسندگی و 16 هزار کارتن لوازم خانگی شامل بخارشور، چرخ گوشت، جارو شارژی، قیچی و ... به ارزش 300 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هیچ یک از این کالاهای دپو شده در این انبارها به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده و به همین دلیل جرم احتکار آنها محرز است اظهار داشت: مالکان این کالاها 8 نفر هستند که همگی شناسایی و برای پیگیری های قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معصوم بیگی تصریح کرد: تحقیقات حاکی از آن است که متخلفان، کالاهای مذکور را سال گذشته با ارز 3 هزار و 800 و 4 هزار و 200 تومانی خریداری کرده اما از توزیع آنها در بازار خودداری کردند و این درحالی است که کامیون داران زیادی از گرانی و نبود لوازم یدکی خودروهای خود گله و شکایت دارند.

وی در خصوص برنامه های پلیس استان برای مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم تاکید کرد: در این رابطه گشت های ویژه و مشترکی با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف تشکیل شده و به طور روزانه از انبارهای شهر بازدید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز