خبرگزاری کار ایران

یک عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد:

صنعت پتروشیمی کشور نیازمند دانش، تجهیزات، لوازم و ارتباطات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۱

برنامه ریزی بلند مدت، تعدد مراکز تصمیم گیری، دستورالعمل های متضاد با یکدیگر و عدم استفاده از تجربیات کارشناسان از مشکلات اساسی صنعت پترو شیمی است، امیدواریم توافق ژنو تاثیر به‌سزایی بر وضعیت صنعت پتروشیمی داشته باشد.

ایلنا: یک عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه صنعت پتروشیمی کشور نیازمند دانش، تجهیزات، لوازم و ارتباطات است، گفت: دستیابی به این امکانات در گرو روابط گرم با سایر کشورهاست، پیش از این تحریم‌ها قفلی بر کل این صنعت بود که با رفع آن امید به بهبود وضیعت این صنعت بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، جواد ظهیری اضافه کرد: صنعت پتروشیمی با توجه به ذخایر نفت و گاز در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از صنایع مادر به حساب می‌آید ولی متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی با ظرفیت واقعی کشور در این حوزه دست نیافته‌ایم.

این صنعتگر عدم برنامه ریزی بلند مدت، تعدد مراکز تصمیم گیری، دستورالعمل‌های متضاد با یکدیگر و عدم استفاده از تجربیات کار‌شناسان را از دیگر مشکلات این صنعت عنوان کرد.

ظهیری با بیان اینکه تشکل‌های خصوصی با گردهمایی‌های دایمی با تولیدکنندگان و صاحب نظران و انتقال آن‌ها به مسوولان کشوری می‌توانند راهگشا باشند، اظهار امیدواری کرد: این تشکل‌ها بتوانند در دولت جدید با تاثیرگذاری بر تصمیمات دولتمردان، منشا اثر باشند و در کوچک شدن دولت کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز