خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

شهرک‌های صنعتی البرز موفق ترین شهرک های تولیدی کشورند/کسب رتبه برتر شهرک‌های صنعتی نظرآباد و بهارستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۲۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، شهرک‌های صنعتی استان را جزو بهترین و موفق‌ترین شهرک‌های تولیدی کشور برشمرد و گفت: طی 2سال اخیر شهرک‌های صنعتی نظرآباد و بهارستان به عنوان بهترین شهرک صنعتی کشور انتخاب شده اند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در دویست و نودمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، اظهار داشت، شهرک های صنعتی استان البرز از جمله بهترین و موفق ترین شهرک های تولیدی کشور، محسوب می‌شوند.

وی توضیح داد: در استان البرز، هم اکنون 6 شهرک صنعتی خصوصی فعالند که طی 2سال اخیر شهرک های صنعتی نظرآباد و بهارستان به عنوان بهترین شهرک صنعتی کشور انتخاب شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مراسم کلنگ زنی طرح توسعه شهرک صنعتی بهارستان افزود: این طرح توسعه 50 هکتاری پیرو درخواست های مکرر سرمایه گذاران و فعالان صنعتی استان طی یکی دوسال اخیر در دستور کار بوده و خوشبختانه امروز شاهد کلنگ زنی این طرح هستیم.

شاهمرادی اضافه کرد: همچنین طرح راه اندازی شهرک صنعتی- دارویی برکت به عنون اولین منطقه ویژه اقتصادی – دارویی کشور در حال پیگیری است که انشاء الله به زودی این امر نیز محقق شود.

دویست و نودمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با دستور کار بررسی مشکلات دو واحد صنعتی زگال شمال (تولید کننده انواع محصولات لوازم التحریر) و اکتروکو (تولیدکننده انواع محصولات دارویی - غذایی)، با حضور رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، استاندار البرز، معاون هماهنگی اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و برخی مدیران اجرایی استان برگزار و مصوبات لازم در موضوعاتی از قبیل رفع مشکلات گمرکی واردات ماشین آلات و مواد اولیه و موارد بانکی در دستور کار قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز