خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج مطرح کرد:

حمایت تمام قد شورا از ساخت بزرگراه شمالی و قطار شهری

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۹۳

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر حمایت تمام قد شورای این کلانشهر از ساخت دو پروژه بزرگ شهری شامل بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، آخرین جلسه بررسی موانع و مشکلات احداث بزرگراه شمالی با حضور عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر کرج و محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج در محل این پروژه برگزار شد.

در این جلسه که معاون فنی و عمرانی و مدیر کل املاک شهرداری کرج به همراه مدیران ارشد پروژه نیز در آن حضور داشتند، رئیس شورای اسلامی شهر به اهمیت احداث ابرپروژه بزرگراه شمالی اشاره کرد و گفت: تسریع در احداث و بهره برداری هرچه سریعتر پروژه بزرگراه شمالی دغدغه اصلی اعضا شورا و مدیران ارشد شهری بوده و این طرح می‌تواند بسیاری از معضلات مواصلاتی درون و برون شهری کرج را کاهش دهد.

عباس زارع با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در آینده به منظور حل معارضات ملکی و اقتصادی، از نگاه ویژه همه اعضا در راستای حل معضلات خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی 36 درصدی این طرح، تمامی دستگاه های مرتبط با مدیریت شهری باید با نگاهی ویژه و بکارگیری همدلی و همراهی کمک کنند تا طبق برنامه زمانبدی نسبت به افتتاح پروژه اقدام شود.

این مسئول، افزود: حل معضل ترافیک شهری با ایجاد زیرساخت های عمرانی علمی و عملی در دستور کار شورا است که با این مهم با قدرت و جدیت پیگیری خواهد شد.

در پایان جلسه پیمانکار به تشریح مشکلات اقتصادی و معارضات این طرح پرداخت و میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرای تقاطعات را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز