خبرگزاری کار ایران

با تصمیم هیات داوران ؛

«فخرالزمان» و «جایی که پیاده‌رو تموم میشه» به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۹۲

با رای هیات داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل، نمایش‌های«فخرالزمان» و «جایی که پیاده‌رو تموم میشه» به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

به گزارش ایلنا، با رای هیات داوران منتخبان بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش تجلیل ویژه از نادر مهدیلو و نوید واحدی‌زاده فرزند مرحوم مجید واحدی‌زاده پیشکسوت تئاتر استان تجلیل شد.

در بخش طراحی گریم و چهره‌پردازی، فاطمه اجاقی برای نمایش سمفونی مردگان و محسن شاهی برای نمایش من و هزار تور شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بهترین چهره‌پردازی به فاطمه اجاقی برای نمایش موش تعلق گرفت.

در بخش نورپردازی و طراحی نور، توحید قهرمانی برای نمایش من و هزار تو و رامین فرزانه برای نمایش سمفونی مرگان شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار نورپردازی و طراحی نور به حامد حیدری برای نمایش موش تعلق گرفت.

در بخش اقلام تبلیغاتی آفیش و بروشور، شهریار شکاری برای نمایش جایی که پیاده رو تموم میشه و فیاض بهرام برای نمایش من و هزار تو شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بهترین اقلام تبلیغاتی آفیش و بروشور به پروین فتح الهی برای نمایش فخر الزمان تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه و لباس جواد علایی برای نمایش فخر الزمان و محمد رزمی برای نمایش  ن ی م شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بخش طراحی صحنه و لباس به المیرا دادخواه برای نمایش من و هزار تو تعلق گرفت.

در بخش موسیقی متن، موسی غنی زاده برای نمایش سمفونی مردگان و البرز صادقی برای نمایش فخر الزمان شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بخش موسیقی متن به یاشار هاشمی برای نمایش من و هزار تو تعلق گرفت.

در بخش بهترین بازیگر زن جشنواره، هانیه خسروی برای نمایش من و هزار تو، نسرین هوشیار برای نمایش جایی که پیاده رو تموم میشه و ندا امامی برای نمایش دستمال سفید شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن مشترکا به پرناز اسکندری و مونا محمدنژاد برای نمایش فخرالزمان تعلق گرفت.

در بخش بهترین بازیگر مرد جشنواره، غفور ملکی برای نمایش فخرالزمان، یوسف جاوید برای نمایش موش، علی محمدزاده برای نمایش جایی که پیاده رو تموم میشه و محسن طهماسب پور برای نمایش سمفونی مردگان شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مشترکا به فرشید سلامت برای نمایش دستمال سفید و پرویز جهانگیری برای نمایش تاریکخانه تعلق گرفت.

در بخش نمایشنامه نویسی،کریم عظیمی ججین برای نمایش سمفونی مردگان و سعید افخمی برای نمایش تاریکخانه شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بهترین نمایشنامه نویسی به ابراهیم عادل نیا برای نمایش فخر الزمان تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی، سعید افخمی برای نمایش تاریکخانه و ابراهیم عادل نیا برای نمایش فخرالزمان شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بهترین کارگردان منتخب جشنواره به یاشار منوچهری برای نمایش جایی که پیاده رو تموم میشه تعلق گرفت.

همچنین دو نمایش فخر الزمان و جایی که پیاده رو تموم میشه بدون اولویت یک و دو به عنوان بهترین نمایش‌های جشنواره انتخاب و به جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز