خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبر داد:

آماده شدن شیوه کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری در یزد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۴۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از آماده شدن شیوه کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌‌‌‌زاده در دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق این شیوه‌‌‌‌نامه از کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری حمایت جدی خواهد کرد.

وی افزود: متاسفانه در کسب و کارهای نوپا جای فرهنگ و هنر خالی بود که سعی شد در این شیوه‌‌‌‌‌‌نامه، خلاء آن جبران شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه از کسب و کارهای قدیمی باید گذار شجاعانه داشته باشیم، اظهار داشت: کسب و کارهای نوپا تجربه نوینی است که باید ورود همه‌‌‌جانبه‌‌‌تری داشته باشیم.

جوادیان‌زاده ادامه داد: فضای کار اشتراکی مکانی مناسب برای افراد و گروهه‌ایی است که با هدف مشترک در کنار یکدیگر و به صورت مستقل به ارائه خدمات و محصولات خود می‌‌‌پردازند.

وی اضافه کرد: این امر باعث ایجاد فضای کاری تخصصی و همگن شده که تمامی علاقه‌‌‌‌‌مندان و سرمایه‌‌‌‌‌گذاران برای برآورده کردن خواسته و نیازهای خود به این مکان مراجعه کرده و خدمات خود را از افراد حاضر در این فضا دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: قصد داریم تا با راه‌‌‌‌‌اندازی چنین فضای کار اشتراکی،  مکان مناسب و در خور شایسته اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد کنیم تا با توجه به شعار سال به حمایت بخش اقتصاد و تولید در این عرصه حساس بپردازد.

جوادیان‌‌‌‌زاده تغییر نگاه به حوزه اجتماعی و فرهنگی را در حال حاضر مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: تغییر نگاه‌ها باعث کمک زیست بوم فرهنگی جامعه می‌‌‌‌شود.

وی اضافه کرد: آینده استان یزد به راه‌‌‌‌‌‌اندازی کسب و کارهای نوپا بستگی دارد که با تغییر نگاه فرهنگی و اجتماعی به این حوزه باعث افزایش فضای تنفس فرهنگی جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز