خبرگزاری کار ایران

جوادیان در آیین روز خبرنگار:

سند توسعه رسانه‌های استان یزد به زودی رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۶۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از رونمایی سند توسعه رسانه‌های استان یزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در آیین بزرگداشت روز خبرنگار به سابقه بیش از ۱۰۰ سال روزنامه‌‌‌نگاری در یزد اشاره کرد و گفت: امیدوارم به زودی سند توسعه رسانه‌‌های استان یزد آماده رونمایی شود.

وی هدف از آماده شدن سند توسعه رسانه‌‌ها را مبنا و هدفی برای دوران امروزی و آینده رسانه‌‌ای استان یزد برشمرد و اظهار داشت: آمادگی داریم با توجه به گفتمان‌‌سازی‌‌های در حال انجام این سند تا سال آینده آماده رونمایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به تنوع خوب رسانه‌‌ای در استان یزد تصریح کرد: ۱۶۰ رسانه در استان یزد در حال فعالیت هستند.

به گفته جوادیان‌زاده، ۱۱۶ رسانه چاپی، ۲۸رسانه برخط و ۱۶ رسانه الکترونیک در استان یزد مشغول فعالیت اطلاع‌‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه تار و پود جهان امروز را رسانه تشکیل می‌‌دهد، خاطرنشان کرد: رسانه پایدارترین نهاد اجتماعی و فرهنگی طی دوران اخیر معاصر بوده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد افزود: در وضعیت انفجار اطلاعات نیازمند اصول اخلاقی و حرفه‌‌ای از سوی رسانه‌‌ها هستیم.

به گفته جوادیان‌زاده، احساس قانونمندی و اخلاقی باید بیش از گذشته از سوی رسانه‌‌‌ها احساس و رعایت شود.

سخنرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اجرای برنامه‌‌های متنوع موسیقی، تجلیل از زوج‌‌ها رسانه‌‌ای، دیدار استاندار با خانواده‌‌های خبرنگاران از دیگر برنامه‌‌های آیین بزرگداشت روز خبرنگار در استان یزد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز