خبرگزاری کار ایران

جزء‌قاسمی خبر داد:

آئین‌نامه بهبود بهره‌وری شرکت آبفای استان زنجان تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۳۱

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تدوین آئین نامه بهبود بهره‌وری این شرکت خبر داده و گفت: این آئین‌نامه برای اجرا به تمامی واحدهای شرکت آبفای استان زنجان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی اظهار کرد: آئین نامه بهبود بهره‌وری شرکت آبفای استان زنجان با هدف استفاده مطلوب از مجموعه منابع و افزایش اثربخشی تمام فعالیت‌ها و نیز توسعه فرهنگ مشارکت در راستای تقویت حرکت بهره‌وری تدوین و تنظیم شده است.

وی افزود: در این آئین‌نامه مفاهیم مرتبط با بهره‌وری، اثربخشی، مدیریت بهره وری، نهاده‌ها، ستانده، مضامین مرتبط با شاخص‌های بهره‌وری و چرخه مدیریت بهره‌وری تعریف و الزامات قانونی پیاده‌سازی بهره‌وری پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توسعه حرکت و شتاب بخشی به بهره وری، تبیین اهداف و سیاست‌های کلی بهره‌وری، راهکارهای افزایش درآمد، توسعه فرهنگ، باور و اعتقاد به بهره‌وری و ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه پویای کارکنان شرکت را از دیگر اهداف تدوین آئین نامه بهبود بهره‌وری در شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد.

جزء‌قاسمی افزود: در این آئین‌نامه ساختار سازمانی نظام بهره وری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تعریف و کار گروه‌ها و کمیسیون‌های مربوط با این حوزه تشکیل شده که هر یک به وظایف تعریف شده خود خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان ساخت: این آئین‌نامه ملهم از سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه‌پنجم توسعه، برنامه جامع بهره‌وری کشور و دستورالعمل استقرار چرخه بهره‌وری در وزارت‌صمت تدوین و به بخش‌های مختلف شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان برای عملیاتی شدن ابلاغ شده است.

این مسئول با ابراز امیدواری از آغاز اقدامات اصلاحی در ساختار و محتوای فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برداشتن گام‌های رو به جلو در مدیریت و پیاده‌سازی سیستم‌های نوین و روزآمد همواره جزو اولویت‌های نخست شرکت ابفای استان زنجان بوده تا بتوان با منابع محدود خدمات بیشتری به شهروندان ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز