خبرگزاری کار ایران

با هدف آشنایی‌شهروندان با فرآورده‌های طبیعی؛

جشنواره‌ گیاهان دارویی در اصفهان برپا شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۴۹

پانزدهمین جشنواره گیاهان دارویی و محصولات غذایی سالم در اصفهان برپاست.

به گزارش ایلنا، دبیر جشنواره گیاهان دارویی گفت: این جشنواره با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و همچنین آشنایی بیشتر شهروندان با گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی، محصولات غذایی سالم، ارتقای شناخت شهروندان در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده‌های گیاهی و ایجاد رقابت سالم میان تولیدکنندگان برای ارتقاء کیفی تولید، استانداردها و معیارهای جهانی توسعه صادرات گیاهان دارویی دایر است.

پیمان رضایی افزود: مشاوره رایگان تغذیه سالم و مزاج شناسی به شهروندان، تخفیف ویژه جشنواره به شهروندان، پذیرایی با شربت های گیاهی و برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره همراه با قرعه‌کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های این جشنواره است.

وی گفت: در این جشنواره انواع گیاهان دارویی خشک، عرقیات، اسانس‌ها، ادویه جات، عسل، روغن گیاهی، محصولات غذایی سالم، طبیعی و ارگانیک به صورت عمده و خرده ارایه و نحوه استفاده از آنها، ویژگی‌ها و فواید این گیاهان معرفی شده است.

جشنواره گیاهان دارویی و محصولات غذایی سالم تا پایان مرداد در محل بازار گیاهان دارویی در اصفهان، خیابان پروین برپا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز