خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان خبرداد:

مجروح شدن 4 نیروی مرزی بانه در درگیری با ضد انقلاب

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۴۱۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در درگیری میان نیروهای مرزی و گروه‌های ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه 4 نفر از نیروهای کشورمان زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، حسین خوش‌اقبال با تایید این خبر اظهار داشت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد که خودروی گشت نیروهای مرزبانی در جاده برده بوک نزدیک روستای ابوالحسن در کمین نیروهای ضد انقلاب افتاد.

وی افزود: درگیری بین نیروهای مرزبانی و گروه‌های ضد انقلاب ساعت 8:30 دقیقه شب گذشته روی داد و بر اثر تیراندازی شدید 4 نیروی مرزی کشورمان زخمی و بلافاصله پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و حال آنها رو به بهبود است.

خوش اقبال تاکید کرد: یکی از نیروهای مرزی کشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود که چند ساعت بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه گروه‌های ضد انقلاب پس از این درگیری به سرعت منطقه را ترک و متواری شدند، یادآور شد: اکنون منطقه در کنترل نیروهای نظامی و مرزی کشورمان است و بررسی‌ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هنوز هیچ گروه و دسته‌ای از ضد انقلاب مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته‌است ولی به محض دریافت خبرهای جدید، از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

روستای برده بوک در بخش نمشیر واقع شده است.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز