خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست کرمانشاه خبر داد:

تداوم آتش‌سوزی در مراتع تنگ کنشت کرمانشاه/ نابودی 150هکتار از مراتع منطقه

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۹۲

مدیرکل محیط زیست کرمانشاه از تداوم آتش‌سوزی در مراتع تنگ کنشت کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، یاوری مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: پس از گذشت دو روز از وقوع آتش سوزی در مراتع تنگ کنشت کرمانشاه این حریق تاکنون مهار نشده است.

یاوری اظهار داشت: این آتش سوزی که از عصر روز سه‌شنبه (۲۳ مرداد) در منطقه تنگ کنشت کرمانشاه آغاز شده با وجود تلاش نیرو‌های امدادی محیط زیست، منابع طبیعی و نیرو‌های مردمی برای اطفاء حریق به ارتفاعات قلعه گاه در منطقه برناج بیستون رسیده است.

وی افزود: این منطقه خوشبختانه پوشش جنگلی ندارد، اما به دلیل بارندگی‌های امسال پوشش گیاهی و علفی متراکمی دارد که مهار آتش را سخت می‌کند، همچنین از روز گذشته تاکنون بر اثر وزش باد کار سخت‌تر شده و وزش باد شعله‌ها را به اطراف پراکنده می‌کند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره اینکه کوهستانی بودن منطقه حضور نیرو‌ها و تجهیزات در منطقه را سخت می‌کند، گفت: روز گذشته تعدادی از نیرو‌ها برای مهار آتش به وسیله دو فروند هلی کوپتر هوانیروز به منطقه اعزام شدند.

یاوری افزود: پیش بینی می‌شود تاکنون بیش از ۱۵۰ هکتار از مراتع منطقه در آتش سوخته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز