خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

حادثه آتش‌سوزی در انبار شرکت شیر پگاه شوش/ خسارت میلیاردی حریق به انبار مواد شیمیایی

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۹۴

رئیس آتش‌نشانی شهرستان شوش گفت: انبار ذخیره مواد شیمیایی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان دراین شهرستان دچار حریق شد.

حبیب رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: ساعت 23 شب گذشته انبار ذخیره مواد شیمیایی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان در شهرستان شوش دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: اداره آتش نشانی این شهرستان بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان را با اعزام 4 خودرو به محل حادثه اعزام کرد.

رشنو ادامه داد: به دلیل حجم بالای آتش‌سوزی شرکت و مواد تولیدی و شیمیایی و همچنین آتش گرفتن کاه و کلوخ زمین‌های کشاورزی مهار حریق بسیار دشوار شد، به همین دلیل از  نیروهای آتش نشانی شهرهای شوش، دزفول، الوان، شاوور، حر و نیز شرکت‌های نیشکر هفت تپه و کاغذ پارس درخواست کمک دادیم  که بلافاصله نیروهای این سازمان ها به همراه خودروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: این آتش سوزی پس از تلاش بی وقفه آتش نشانان پس از 5 ساعت بالاخره ساعت 4 بامداد امروز مهار شد.

رئیس آتش نشانی شوش تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران و کارکنان این شرکت آسیبی نرسید و کارشناسان پس از خاموش شدن آتش سوزی، علت بروز این حادثه در دست بررسی دارند و طبق برآورد کارشناسان این سازمان میزان خسارت آتش سوزی شرکت پگاه شوش بین 5 تا 7 میلیارد تومان تخمین زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز