خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسون عمران شورای شهر اراک:

مالیات دریافتی در استان مرکزی هزینه شود/ صنعت اراک حال خوبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۴۵

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اراک گفت: استان مرکزی در پرداخت مالیات رتبه اول کشور را دارد اما این مالیات به استان های دیگر اختصاص می یابد.

به گزارش ایلنا از اراک، آن چیزی که در قانون مالیات ها به صراحت آمده است بالانس کردن ثروت در کشور است که متاسفانه سازمان امورمالیاتی به آن هیچگونه توجهی ندارد.

وی افزود: سازمان امورمالیاتی اغلب تیغ دریافت را تیز می‌کند؛ اراک شهر صنعتی است و صنعت در حال حاضر حال خوبی ندارد.

فدایی عنوان کرد: در سال 95 سازمان امورمالیاتی 70 درصد افزایش درآمد داشته است؛ تا کی قرار است مردم اراک مالیات بیشتر اخذ شود و به استان های دیگر اختصاص یابد؟

 رئیس کمیسون عمران شورای شهر اراک گفت: شهر اراک از نظر بیماری های خاص رتبه اول کشور است؛ سئوال اینجاست چرا مالیات این استان به استانی دیگر تعلق می‌گیرد؟

وی با اشاره به ماده 38 قانون ارزش افزوده گفت: اداره امور مالیاتی طبق قانون حق ندارد حساب عوارض شهرداری را مسدود و از آن برداشت کند اما اینکار در سنوات اخیر انجام شده است.

 محمدحسین فدایی گفت: استان مرکزی جزو استان‌های کمتر توسعه یافته کشور است اما از نظر پرداخت مالیات توسط مردم رتبه یک کشور را دارد اما این مالیات در این استان هزینه نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز