خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خبرداد:

بهره برداری رسمی 8 خط جدید در سطح شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۴۴

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از ورود 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت افتخاری با اشاره به آیین بهره برداری رسمی از طرح‌های توسعه حمل و نقل شهر اصفهان در هفته آینده اظهار کرد: 50 دستگاه اتوبوس جدید با استاندارد یورو 4 هفته آینده به صورت رسمی رونمایی و به ناوگان شهر اصفهان اضافه می شود. همچنین 30 دستگاه اتوبوس نیز بهسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های اتوبوسرانی اصفهان بازسازی ناوگان است تا اتوبوس‌ها به چرخه فعالیت در شهر باز گردند، بیان کرد: در هفته آینده 30 دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی بازسازی شده و به صورت رسمی به ناوگان اتوبوسرانی باز می گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به بهره برداری رسمی 8 خط جدید در سطح شهر اصفهان در هفته آینده اشاره و تصریح کرد: افتتاح سامانه اتوبوس تندرو خیابان شیخ بهایی-جهاد به طول یک و نیم کیلومتر، خط ویژه ۲۶ میدان امام حسین علیه السلام _ آتشگاه -پایانه شهدای درچه با ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و خط سامانه تندرو میدان جمهوری اسلامی _ میدان استقلال با ۲۰ دستگاه اتوبوس نو از مهمترین خطوطی است که در هفته آینده به صورت رسمی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.  

وی اضافه کرد: خط ۷۴ پل شیری_ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۴۵ میدان جمهوری _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۸ میدان شهید علیخانی _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۱۵۲پایانه باقوشخانه _ارزنان_حصه شمالی و خط ۱۲۰ میرزا طاهر - خیابان بابک - میدان جمهوری نیز در هفته آتی به صورت رسمی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

افتخاری اعلام کرد: هفته آینده همچنین به صورت رسمی از لباس و فرم ویژه رانندگان با حضور مدیران شهری رونمایی می شود. شعار "خوب ببینیم، خوب دیده شویم، ایمن باشیم" بر این لباس ها حک شده که امید است در زمینه افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل شهری اثرگذار باشد.

وی رونمایی از تابلوهای جدید راهنمای خطوط و راهنمای مسافر در کلیه خطوط و راهنمای تابلو بر روی بدنه اتوبوس به دو زبان فارسی و انگلیسی و ساماندهی 15 خط را از دیگر طرح های حمل و نقلی آماده بهره برداری رسمی برشمرد و اظهار کرد: همچنین در هفته آینده از 78 واحد مسکونی از سوی تعاونی مسکن اتوبوسرانی با هزینه و سرمایه گذاری شرکت واحد بهره برداری خواهد شد و در اختیار کارکنان اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز