خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می‌شود؛

جشنواره گردشگری «غذا و هنر آشپزی» هفته آینده در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۳۰

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در این خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا دباغ عبداللهی با اعلام این خبر تصریح کرد:  این جشنواره پیرو جشنواره سراسری استان ها با محوریت آشپزی ایرانی و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری غذا برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در بازه زمانی سه الی پنج مرداد ماه سال جاری،  تاکید کرد: این جشنواره شامل بخش های مسابقات استعدادیابی آشپزی، انتخاب بهترین مراکز عرضه غذا و اهدای جوایز نفیس به برندگان برتر است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: این جشنواره در شهر اردبیل، منطقه نمونه گردشگری شورابیل، جنب نمایشگاه بین المللی و مجموعه شهر خورشید برگزار می شود.

به گفته دباغ عبداللهی جوایز نفیس نقدی از جمله 30 میلیون ریال برای نفر اول، 20میلیون ریال برای نفر دوم و 10 میلیون ریال برای نفر سوم  در بخش استعدادیابی آشپزی عمومی پیش بینی شده است و این رقابت مهیج فرصتی جهت معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل فراهم می سازد.

وی تاکید کرد: در بخش مراکز عرضه غذا و آشپزان حرفه ای ضمن ارائه گواهی نامه معتبر و حضور در رقابت ملی به عنوان مراکز مورد تایید در کتاب معرفی آشپزان و مراکز عرضه معتبر غذا برای بهره مندی صنعت گردشگری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز