خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

مطالعات سایت گردشگری «فندقلو» در نمین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۸۶۳

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز مطالعات سایت گردشگری فندقلو در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر محمودی با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت گردشگری فندقلو و تهیه بسته های طرح مطالعات سایت گردشگری در این منطقه آغاز شده است.

وی با اذعان به اینکه مطالعات می تواند منجر به تهیه بسته های سرمایه گذاری به صورت علمی شود، اضافه کرد: مشاور ذیصلاح به منظور انجام مطالعات انتخاب و مطالعات نیز در محدوده چهار هزار هکتاری آغاز شده که حداکثر تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: نتایج مطالعات در اختیار سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در منطقه هستند، قرار خواهد گرفت.

به گفته محمودی اعتبار لازم به این منظور از طریق معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل تامین شده و تخصیص یافته است.

وی با اذعان به اینکه جنگل فندقلو از جاذبه های منحصر به فرد طبیعی استان اردبیل و شهرستان نمین محسوب می شود، ادامه داد: این منطقه قابلیت کم نظیری برای رونق اکوتوریسم داشته و می توان تاسیسات متنوعی در محدوده آن احداث کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز