خبرگزاری کار ایران

کرج میزبان هجدهمین مسابقات ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۱۲۷

معاون سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از رقابت 500 شرکت کننده در هجدهمین دوره از رقابت های ملی مهارت در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا باجولوند امروز در آئین افتتاحیه هجدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، گفت: این رقابت‌ها در 33 رشته و با حضور 500 رقابت کننده از 31 استان برگزار می شود و 536 کارشناس، قضاوت این رقابت ها را بر عهده دارند. 

معاون سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای با اشاره به  اینکه امسال در رقابت‌ها چهار رشته در مقایسه با دوره قبل افزایش داشته‌ایم گفت: این مسابقات می‌تواند زمینه‌ای برای شناخت استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف باشد. 

وی اضافه کرد: این مسابقات یک رویداد ملی است که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی با کیفیت مطلوب و استانداردهای تعیین شده برگزار می شود.

باجولوند میزبانی هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را برای استان و شهرستان کرج یک فرصت و رونق اقتصادی خواند و افزود: بعد از هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت میزبان مسابقات مهارتی معلولین نیز خواهیم بود.

وی بر لزوم آماده‌سازی هر چه بهتر تیم‌های اعزامی به مسابقات سال آینده که در روسیه برگزار می‌شود تاکید کرد.

 تیم‌های مهارتی سراسر کشور در این آیین حضور یافته تا مهارت خود را به نمایش گذارند.

این آیین با حضور مسئولان استانی و کشوری و نخبگان سراسر کشور و نخبگان کشورهای مختلف ازجمله روسیه همراه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز