خبرگزاری کار ایران

با هماهنگی‌های انجام شده؛

تحویل خودرو و صدور پروانه فعالیت تاکسیداران ایثارگر کرج تسهیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۹۵

با هماهنگی‌های انجام شده بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرآیند اخذ مجوز و تحویل تاکسی به خانواده شهدا و ایثارگران تسهیل می‌شود. 

به گزارش ایلنا در جلسه‌ هماهنگی امور ایثارگران که با حضور پرویز اسکندری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، تصمیمات لازم در خصوص مساعدت ویژه به تاکسیداران جانباز و ایثارگر گرفته شد.

اسکندری با اشاره به اهمیت خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر در چرخه حمل و نقل عمومی شهر برای ما یک نعمت است، چرا که اعتقاد داریم خدمت به راننده تاکسی جانباز و ایثارگر اجر دو چندان دارد.

وی افزود: دستورالعمل تکریم جانبازان و ایثارگران را به واحدهای مختلف سازمان ابلاغ کرده ایم و در نظر داریم تا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرآیند اخذ و تمدید پروانه فعالیت تاکسی را برای این عزیزان تسهیل نماییم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با مطرح کردن مشکل تمدید گواهینامه رانندگی برخی ایثارگران و جانبازان تصریح کرد: در این زمینه با تعاملی که بین این سازمان و فرماندهی پلیس راهور استان وجود دارد، مشکلات رانندگان ایثارگر را مرتفع خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: در طرح‌های توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی، اولویت ثبت‌نام با خانواده‌های شهدا بوده و سهمیه ویژه ای را برای آنان در نظر گرفته ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز