خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

انسجام ملی ، راهکار برون رفت از جنگ اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۹۰

استاندار البرز در سمینار فرمانداران با اشاره به رعایت الزام های مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی، گفت: در چنین شرایطی باید آنچه را که به مردم می گوییم ابتدا خودمان رعایت کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در نشست مشترک شورای معاونین و فرمانداران با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد گفت: همه باید در چنین شرایطی کیفیت کار ها را افزایش دهیم چون شرایط متفاوت از گذشته است.

وی با بیان اینکه کشور از ابتدای انقلاب تاکنون تجربه گذراندن شرایط سخت را دارد، افزود: گذر از این شرایط با هم افزایی و تعامل همگانی و بویژه پشتیبانی مردم محقق می شود.

نجفی با اشاره به تدبیر جمهوری اسلامی ایران در خصوص خروج آمریکا از برجام ادامه داد: بسیاری از مجامع بین المللی و کشورهای جهان با سیاست های ترامپ در خصوص خروج از برجام همراهی نکردند.

وی با اشاره به سخنان مهم رئیس جمهور در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت: فرمانداران شهرستان ها مسئول اجرای موارد طرح شده از سوی دکتر روحانی در این نشست هستند.

استاندار البرز افزود: اگر از مردم می خواهیم که صرفه جویی کنند ابتدا این اقدام باید از خود استانداری و فرمانداری ها آغاز شود و باید آنچه را که به مردم می گوییم ابتدا خودمان رعایت کنیم.

وی با اشاره به نظارت فرمانداران بر عملکرد شهرداران و نحوه فعالیت مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان ها گفت: درخصوص انسجام مدیریتی استان با احدی تعارف ندارم و همه باید ملزم به رعایت قانون باشیم.

استاندار البرز گفت: در شرایط کنونی نیازمند اقتدار ارکان دولت با تقویت وحدت و انسجام ملی هستیم. باید با شفافیت، سالم سازی و روان سازی؛ اصول دقت، سلامت و صداقت در فعالیت ها رعایت شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز