خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

آسیب پذیری البرز در حوزه اجتماعی، نیازمند توجه ویژه ملی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۶۶

استاندار البرز گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشوری و تشریح مسائل البرز به عنوان استانی خاص که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارد، درصدد جلب همراهی و تعامل بیشتر ملی هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر که امروز در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس گزارش ها، اقدامات قابل قبولی در حوزه مبارزه مواد مخدر استان صورت گرفته، اظهار داشت: امروز جامعه بشری شتابان به دام مواد مخدر نزدیک می‌شود و حدود ۵ درصد مردم جهان گرفتار مسائل مختلف این حوزه هستند.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری و اقدامات دولت در حوزه ساماندهی آسیب های اجتماعی افزود: اکنون درصدد بهره برداری از فرصت های جدید هستیم و طبق تکلیف برنامه ششم توسعه باید تحریکات و آسیب‌های حوزه مواد مخدر ۲۵ درصد کاهش پیدا کند که این امر منوط به اقدام و تلاش جمعی مردم و مسئولان است.

استاندار البرز اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد و بخش های مختلف و بخصوص حضور فعال بانوان در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: مردم و بویژه بانوان فعال می‌توانند با آموزش، سازماندهی و هدایت خانواده ها و بخش های مختلف مبارزه و پیشگیری اعتیاد و آسیب های اجتماعی ورود کنند.

نجفی با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه دوم سال ۹۶ در بحث‌های مختلف مبارزه موادمخدر با جدیت بیشتری اقدام و عمل شد، افزود: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشوری و تشریح مسائل البرز به عنوان استانی خاص در آسیب های اجتماعی درصدد جلب همراهی و تعامل بیشتر هستیم.

استاندار البرز گفت: البرز مهاجرپذیر، تکلیف ما را به عنوان مسئولان، برای آگاهی بخشی به خانواده‌ها و پیشگیری از نفوذ اعتیاد به بطن جامعه سنگین تر می کند.

وی افزود: همه ما ملزم هستیم در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با اهتمام ویژه وارد میدان شویم و استفاده از فرصت های سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی در این امر تاثیر بسزایی دارد.

نجفی عنوان کرد: اگر شهرداری ها تمام شهر را با گل بیارایند و چهره شهر را رنگ آمیزی کنند، حضور یک معتاد می تواند تمام این زیبایی ها را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز