خبرگزاری کار ایران

توسط یک کوهنورد صورت گرفت؛

کشف جسد متلاشی شده در کنار لاشه پژو 405 در ارتفاعات دماوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۳۰

جسد متلاشی شده فردی در حوالی ارتفاعات جاده قدیم روستای آرو به یهر توسط یک کوهنورد کشف شد.

به گزارش ایلنا، سعید طاهری، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند اظهار کرد: صبح امروز یک کوهنورد هنگام کوهپیمایی به جسد متلاشی شده یک فرد در حوالی ارتفاعات جاده قدیم روستای آرو به سمت یهر برخورد می‌کند که در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه این موضوع به جمعیت هلال‌احمر استان تهران گزارش می‌شود.

وی افزود: در پی اعلام این گزارش مردمی عوامل امداد و نجات پایگاه چناران به همراه پلیس آگاهی و معاون دادستان شهرستان دماوند جهت بررسی موضوع وارد صحنه مورد نظر می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در محل حادثه، جسد متلاشی یک فرد و یک پژو ۴۰۵ که در داخل دره‌ای در حوالی ارتفاعات جاده قدیم روستای آرو به سمت یهر سقوط کرده بود، کشف شد.

حدود یک ماه پیش خانواده فردی از اعلام گم شدن یکی از اعضای خانواده خود خبر می‌دهند که پس از تلاش‌های فراوان به نتیجه نمی‌رسند.

بر اساس این گزارش و مشخصات مربوطه، خودروی سقوط کرده به داخل دره متعلق به فرد مفقودی بوده و جسد متلاشی شده فرد جهت شناسایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز