خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

صادرات البرز با توجه به ظرفیت های موجود ارتقا یابد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۹۲۴

استاندار البرز گفت: زمین استقرار پایانه صادراتی شناسایی شده و در راستای ارتقا صادرات استان، مساعدت لازم در راستای تسریع واگذاری صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه صادرات استان با تاکید برضرورت تعامل سازنده در راستای رشد و توسعه صادرات افزود: اکنون کشور با مسائل و موانع متعددی مواجه است که این امور در سایه همدلی و هم افزایی قابلیت ساماندهی دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی از ابتدا با چالش‌های بسیاری همراه بوده چراکه همواره استکبار جهانی سد راه استقلال و خودکفایی نظام بوده و در این راستا دسیسه‌های بیشماری را طراحی کرده است.

نجفی با بیان اینکه کشور در دوره‌ای با کمترین منابع ارزی نیز اداره شده، گفت: در شرایط فعلی جمهوری اسلامی بیش از 100 میلیارد دلار پشتوانه ارزی دارد ولی تبلیغات دشمنان با هدف اختلال در اداره کشور است که فضا را متشنج کرده بنابراین مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه تمامی دلسوزان نظام باید با قدرت در راه تحقق اهداف و آرمان ها قدم بردارند افزود: ما متعهد هستیم که در تنگناها، جهادی وارد میدان کار و تلاش شویم.

استاندار البرز اضافه کرد: حمایت از سازمان‌ها و تشکل‌های خصوصی و تسهیل در امور آنها همواره مورد تاکید بوده است.

وی گفت: شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان از امروز باید فعالیت خود را با جدیت برای ایجاد مرکز نمایشگاهی البرز آغاز و روند امور را گزارش دهد.

نجفی به ضرورت وجود نمایشگاه برای تولیدات صنایع کوچک و متوسط اشاره کرد و افزود: بر این اساس تسریع در راه‌اندازی نمایشگاه در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی پایانه صادراتی نیز برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه بخش خصوصی برای توسعه و پیشرفت به این امکان نیاز دارد و ورود بخش‌خصوصی به این امر نیز بواسطه شرکت‌ها و سازمان‌های مربوطه منشا خیر خواهد بود.

استاندار البرز گفت: زمین استقرار پایانه صادراتی شناسایی شده و در این راستا مساعدت لازم در راستای تسریع واگذاری صورت می گیرد.

وی افزود: البرز در بخش صادرات، عملکرد قابل قبولی دارد ولی باید با تکیه به تمامی بخش‌ها این امر مهم و حیاتی را ارتقا داد.

نجفی خاطرنشان کرد: تشکیل میز ملی ماکارانی با توجه به ظرفیت‌های بزرگی که در استان وجود دارد مورد تاکید و حمایت است.

وی گفت: ما به‌عنوان مسئولان و خدمت‌گزاران نظام باید پاسخگو باشیم و هر گونه سهل‌انگاری، بستر نفوذ و توطئه دشمنان را فراهم می‌کند. باید نشاط و امید رهآورد اقدامات و برنامه‌های ما برای مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز