خبرگزاری کار ایران

سرهنگ صفایی خبر داد:

کشف 30 هزار دلار قاچاق در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۹۲

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 30 هزار دلار که به صورت قاچاق از مرزهای غربی کشور وارد استان البرز شده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جواد صفایی گفت: در راستای کنترل و نظارت بر فعالان بازار ارز و صرافی‌ها، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ از حمل ارز قاچاق از مرزهای غربی کشور به استان البرز و تهران مطلع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اطلاعاتی ماموران محرز شد که ارز مورد نظر قرار است با یک‌دستگاه خودرو پژو 405 از طریق استان البرز وارد تهران شود، بنابراین بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی شهرستان ساوجبلاغ اعزام و پس از چندین ساعت کنترل خودروهای عبوری در نهایت خودرو مورد نظر را در محدوده سیمان آبیک مشاهده کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران به محض مشاهده خودرو، دستور توقف آن را صادر کردند اما راننده بدون توجه به‌دستور پلیس قصد متواری شدن داشت که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک یک تیر هوایی، خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در بازرسی بدنی از راننده تعداد 3 بسته دلار 100 دلاری در مجموع 30 هزار دلار به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد و همراه هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز