خبرگزاری کار ایران

مجرد تاکید کرد:

اصناف حباب افزایش قیمت ها را در بازار بشکنند 

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۰۵

معاون فرمانداری کرج گفت: اصناف نقش تاثیرگذاری در سدشکنی قیمت کالاهای اساسی دارند.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد ضمن تبریک روز اصناف، گفت: نقش اصناف در تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها همواره مهم بوده، به ویژه در شرایط کنونی به جد تاکید می‌شود که صنوف به تاسی از فراز و فرودهای نرخ ارز به افزایش قیمت ها در بازار دامن نزنند.

وی با بیان اینکه صنوف در شرایط کنونی بازار نقش اول را در تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش نرخ اقلام مصرفی مردم دارند، تصریح کرد: میزان ذخیره کالاهای اساسی در شهرستان کرج مطلوب است و همین امر نیز دست واسطه ها و دلالانی را که موجب افزایش قیمت ها می شوند،کوتاه خواهد کرد.

مجرد با بیان اینکه 64 اتحادیه و صنف در سطح شهرستان فعال است و بخش عمده ای از نیازهای اساسی مردن را تامین کنند، افزود: امسال که حمایت از کالای ایرانی محور کار برنامه ها قرار دارد،مردم نیز با خرید کالای تولید داخل،حامی و پشتیبان اصناف باشند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه جلسات متعدد با صنوف برای رصد وضعیت قیمت‌ها در بازار صورت می‌گیرد، اظهار داشت: پایش مستمر و بازرسی و نظارت بر اتحادیه ها و صنوف در سطح شهرستان مرتب انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف،پس از اخطار، دساور پلمپ مجموعه متخلف صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز